Van de Deimt naar "de Deimt". - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Anita Schuring - WaarBenJij.nu Van de Deimt naar "de Deimt". - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Anita Schuring - WaarBenJij.nu

Van de Deimt naar "de Deimt".

Blijf op de hoogte en volg Anita

07 Mei 2013 | Hongarije, Csemő

Hallo allemaal.
Even weer een berichtje uit Csemö. Het gaat hier nog steeds prima. We zijn druk aan het klussen. De oude stenen zijn inmiddels gearriveerd en we hebben al een pad aangelegd richting schuur. We zijn er erg blij mee want het is precies zo geworden, zoals we het ons voorgesteld hadden. Ik zal een foto meesturen. Ook hebben we een maand geleden 4 nieuwe jonge kippen/kuikentjes gekocht op de boerenmarkt; twee bruine en een zwarte en een witte. Twee kippetjes hebben al een naam , over de andere twee zijn we nog aan het nadenken. Hebben jullie leuke suggesties?
Ook hebben we nog ander nieuws. We hebben samen met de broer van Ria, een lapje grond gekocht. De aannemer is nu bezig om er een vakantiehuisje te bouwen met een zwembad erbij. Het huisje is gelegen aan een bosrand met een voetbalveld ernaast. Het is gesitueerd aan de overkant bij ons, aan de andere kant van de verharde weg. We kunnen elkaar niet zien en het is ongeveer 4 minuten lopen. Het is de bedoeling dat we dit huisje ook gaan verhuren. Je hebt er lekker veel privacy en rust. Dus als jullie belangstelling hebben, horen we het graag. Verder ben ik erg benieuwd hoeveel mensen mijn website nog lezen. Dus als je het leest, wil je me dan even berichten?? Als ik weinig reacties krijg, denk ik erover om ermee te stoppen. Graag tot een volgende keer…..

  • 07 Mei 2013 - 16:37

    Jellien:

    De "oud collega's" van Ria lezen de berichtjes altijd hoor!

  • 07 Mei 2013 - 17:10

    Ger Griesheimer:

    nu gefeliciteerd met de nieuwe aankoop,hoop dat jullie het veel mogen verhuren.
    het aller bestte. nu ik lees steeds jou berichtje van deimt tot deimt

  • 07 Mei 2013 - 18:17

    Jeltje:

    hoi anita en ria
    hier een berichtje van mij
    ik zal het jammer vinden als jullie stoppen
    ik lees jullie berichtjes graag
    dus stop alstubieft niet zal ik jammer vinden
    jullie hebben een leuke pad gemaakt
    en jullie hebben een leuke kippen en kipjes

    groetjes jeltje

  • 07 Mei 2013 - 19:01

    Karin:

    Hallo Anita en Ria,

    Het is hartstikke leuk om jullie berichtjes te lezen.
    Wat fantastisch trouwens dat jullie een stuk grond konden kopen en er een huis op gaan bouwen.
    Heb je in Hongarije geen bouwvergunning nodig?

    Hartelijke groeten van Karin

  • 07 Mei 2013 - 20:11

    Aly Schuring:

    Vooral doorgaan!!!

  • 07 Mei 2013 - 21:37

    Gretha:

    Hè wat leuk om weer wat te lezen. Wat wordt het allemaal mooi zeg. Leuke foto's en ben zeer benieuwd naar de nieuwe vakantie woning.
    Groetjes vanuit Dronten. Gretha X

  • 07 Mei 2013 - 23:23

    Franska:

    Hoi Anita en Ria,

    NIET STOPPEN hoor met schrijven.
    Ook af en toe een paar foto´s blijven leuk, en kun je je er ook wat bij voorstellen.
    Jullie worden nog een paar echte boerinnekes met een lapje grond erbij, kippen en straks misschien nog een melkkoe. Van harte met deze uitbreiding.
    We horen vast wel weer wat.

    Een naam voor jullie kip±
    misschien iets van Tokkie, Tokka, Tokku en Kuku
    Hier alles goed. Johannes bijna klaar met freezen. Een paar warmere dagen gehad.

    groetjes Van ons allemaal

  • 07 Mei 2013 - 23:30

    Hans Rokebrand:

    Beste Anita,

    Wij kennen elkaar nietmnaar ik lees graag jouw blog. Wij denken er over om van Aruba naar Hongarije te emigreren. Zo ben ik ook op jouw blog terecht gekomen.
    Met vriendelijke groet en succes.

  • 08 Mei 2013 - 00:18

    Elma & Mjon:

    Lieve meiden,
    De foto's zijn weer hardstikke leuk! Het pad ziet er heel goed uit.
    En wij vinden het heerlijk om berichten te lezen over jullie leven daar!
    Vooral doorgaan...

    Namen voor de kipjes; Keetje, Klaartje, Catootje, Kika, ....

    Goed dat je om reacties vraagt, soms vergeet ik om te reageren, terwijl ik erg geniet van het lezen van je verslagen. Uit eigen ervaring weet ik dat het erg veel tijd kost om een stukje neer te zetten, terwijl het lezen zo gebeurt is. Wat ons betreft; graag blijven schrijven én foto's bijvoegen. Allebei leuk!
    Op die manier hebben we het gevoel er een beetje bij te zijn.

    Succes met klussen en de nieuwbouw! Liefs, Elma en Mjon uit Sprang-Capelle

  • 08 Mei 2013 - 19:52

    Marga Ferwerda:

    Met veel plezier lees ik je berichtjes. Zo blijf ik op de hoogte van jullie wel en wee. Ik zou het fijn vinden dat je door blijft gaan met berichtjes sturen. Super.
    Succes en heel veel groetjes uit de Wieke, Huub, Marga, Sven, Irina

  • 08 Mei 2013 - 22:16

    Marjolein, Anne, Carmen:

    Hoi "oude" buurtjes
    We lezen jullie blog trouw hoor en leuk om foto's te zien en de veranderingen. Toen wij er waren lag er nog geen gras en was het kaal. Wat een veranderingen alweer. Mooi hoor. Jullie blijven bezig zo. Nu weer een nieuw huisje bouwen. Zitten jullie wel eens stil??? Ik denk het niet.

    Groetjes van ons!!

  • 09 Mei 2013 - 07:59

    Truus:

    Hallo Rita en Anita, gewoon doorgaan hoor? ben altijd nieuwsgierig naar de stukjes en de foto's.

    Het ziet er ook heel mooi uit. Wat denk je van witje voor het kipje?

    Liefs en groetjes.Truus

  • 09 Mei 2013 - 09:39

    Mariëlle:

    Ik vind het altijd erg leuk om jullie blog te lezen en zo een beetje op de hoogte te blijven van jullie wel en wee. Ook is het leuk om de foto's te zien zodat ik me er een betere voorstelling bij kan maken. Wat mij betreft gewoon doorgaan met de blog!

    groetjes, Mariëlle

  • 09 Mei 2013 - 15:55

    Conny :

    hoi meisjes !
    nou, geen twijfel meer mogelijk.....vele lezers , zelfs onbekende! liefs x

  • 10 Mei 2013 - 22:35

    Jolande:

    beatrix en maxima?? is dat een idee??

  • 16 Mei 2013 - 19:28

    Diny:

    Hallo Ria en Anita,

    Ik lees af en toe via jullie site hoe het met jullie gaat.
    Moet zeggen dat het leuk om te lezen is, dus als jullie doorschrijven blijven wij lekker op de hoogte.

    Groetjes,
    Diny

  • 11 Augustus 2013 - 18:08

    Haiko Stemerdink:

    Hallo, we komen vanuit Dronten al zon tien jaar daar in de buurt bij jullie,ik neem aan dat, gezien de verhalen, bela jullie aannemer is . Het zou zonde zijn als jullie stopten met je verslagen we lezen ze graag en met veel plezier.Ik begrijp dat het net lijkt alsof je het soms voor niets doet,maar misschien bewijst dit maar weer dat dat niet klopt.Veel sterkte daar en ga door.Wilma en Haiko Stemerdink

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 07 Mei 2011
Verslag gelezen: 1574
Totaal aantal bezoekers 109086

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 30 November -0001

Van de Deimt naar "de Deimt".

Landen bezocht: