Van de Deimt naar "de Deimt". - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Anita Schuring - WaarBenJij.nu Van de Deimt naar "de Deimt". - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Anita Schuring - WaarBenJij.nu

Van de Deimt naar "de Deimt".

Door: anitaschuring

Blijf op de hoogte en volg Anita

03 September 2011 | Hongarije, Csemő

Vandaag nog even tijd om achter de PC te zitten. Straks haal ik mijn zus op, die een weekje komt logeren. Ria zit nog steeds in Nederland dus dat komt nu mooi uit, heb ik ook wat gezelschap. Gisteren heb ik het pad afgemaakt. We konden het laatste stuk niet afmaken omdat er nog een elektriciteitskabel aangelegd moest worden. Bij het hek staat een paal waar nu een schijnwerper aan vastgemaakt is. Deze werkt op een sensor. Je kunt hem ook continue laten branden als dat de voorkeur is. Wat wil nu het geval? Gisteren regende het een beetje, een paar druppels maar, en ja hoor daar ging de sensor overdag branden. Hij moet dus nog even bijgesteld worden. En zo zijn er meer van die kleine dingen die in eerste instantie goed aangebracht zijn, maar waar achteraf toch nog wat aan gedaan moet worden. We zijn er inmiddels wel aan gewend. Het onkruid rondom onze gastank is nu bijna klaar. Ik wilde vanochtend vroeg aan de gang, maar het gras is nat van het dauw. Dan vanavond maar een nieuwe poging doen. Gisteren visite gehad van kennissen uit Nederland die in het Pipihuis vakantie hadden. Een leuke afwisseling. Op verzoek van een vriendin uit Lelystad heb ik weer wat foto's gemaakt van ons interieur. Ik zal ze meesturen. Nou maar weer op naar een weekje gezellig keuvelen, markten bezoeken en dagje Budapest met mijn zus.

  • 03 September 2011 - 07:02

    G.griesheimer:

    nu ik vind het schitterend huis dat hebben jullie goed voor elkaar.
    als ik nog eens kom kom ik zeker even helpen.groetjes ger griesheimer

  • 03 September 2011 - 07:19

    Franska:

    Hoi, of eigenlijk goedemorgen!

    Leuk hoor weer een paar foto's.
    Ziet er gezellig uit.
    Jullie logeerkamer ziet er wel erg uitnodigend uit.
    Dus wie weet............
    Hier alles o.k.
    Geniet met je zus deze week!!!!!
    groetjes weer vanuut de polder

  • 04 September 2011 - 20:45

    Annemiek Abelen:


    Hoooooooi tantes!

    Ik schaam me diep, diep, diep.. maar ik ontdek pas NU jullie site!
    Mam had het er inderdaad al eens over gehad..

    Leuk om zo alle verhalen te lezen en de laatste foto's te kunnen bekijken! Ik zal er vanaf nu dan ook zeker eens vaker op kijken! :)

    Doe de groetjes aan mam daar en veel plezier nog samen! :)

    Liefs je nichtje!

  • 08 Oktober 2011 - 08:23

    Annemarie:

    De foto met jullie tweetjes vind ik nog het leuks. Maar jullie zijn nog niet goed gemutst voor de komende winter (dit is voor insiders). Wanneer gaan we dat beleven?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 07 Mei 2011
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 109094

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 30 November -0001

Van de Deimt naar "de Deimt".

Landen bezocht: