Van de Deimt naar "de Deimt". - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Anita Schuring - WaarBenJij.nu Van de Deimt naar "de Deimt". - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van Anita Schuring - WaarBenJij.nu

Van de Deimt naar "de Deimt".

Blijf op de hoogte en volg Anita

26 Juni 2014 | Hongarije, Csemő

Hallo allemaal. Op veler verzoek even weer een berichtje uit Csemö. Het is hier weer volop zomer. We hebben al 35 graden op de teller gehad. Heerlijk. Ook hebben we inmiddels al weer een paar maanden gezinsuitbreiding, namelijk Sarah. We hebben haar uit het asiel gehaald in Cegléd waar ik elke vrijdagmiddag heen ga om met de honden te wandelen. Het is erg leuk een pup in huis te hebben maar ook erg druk. We moeten constant opletten of er niet iets stiekem meegepikt wordt en kapot gekauwd. Al met al valt het wel mee, ze is erg lief en kan enorm goed met Yentl opschieten. Ze rennen samen over ons erf, rollen over elkaar heen en bijten elkaar in staart en oren (op een zachte manier).
Qua klussen liggen we op schema. De tuin is inmiddels aangelegd, het gras hebben we in het voorjaar gefreesd en vervangen door verschillende planten. De reden om (vaste) planten te nemen is omdat het gras volop in de zon ligt en verbrandt. Er valt niet tegen te sproeien. Nu zijn we bezig met een kennel te bouwen. Als we samen bijv. uurtje weggaan en de honden lopen buiten, vinden we als we terugkomen grote kuilen in de grond. Voornamelijk Sarah vindt het leuk om te graven. Als de kennel klaar is en wij weg willen, kunnen ze daarin en mogen ze graven wat ze willen. Verder ben ik net terug van een weekje Nederland. Ik had een “reunie” van mijn lagere school in Sellingen. De school wordt afgebroken en alle oud leerlingen konden de school nog bezoeken. Er waren veel klasgenoten van mij en het was ontzettend leuk om sommingen na 40 jaar weer te zien.
Verder zijn we druk met ons vakantiehuis “de Overkant”. Deze is inmiddels geverfd en ziet er weer veel leuker uit. Het zwembad is weer vol en het gras gemaaid en alles keurig schoongemaakt. De gasten kunnen komen. Heb je ook zin in een rustige relaxte vakantie, dan ben je van harte welkom. Je kunt contact opnemen via mijn facebook of email (anita.schuring@hotmail.com).

  • 27 Juni 2014 - 01:07

    Hebelien:

    Hallo Anita en Ria, wat ziet het er prachtig uit bij jullie. De tuin is erg mooi geworden.
    Ik hoop toch dat ik een keer in de gelegenheid om het in het echt te zien.
    Heel jammer dat ik je heb gemist verleden week Anita. had je graag even gesproken.
    Lfs van Hendrik en mij!!

  • 27 Juni 2014 - 08:12

    Karin Heideman:

    Hallo Ria en Anita. Leuk om weer wat te horen. Wat hebben jullie het mooi daar zeg. Fantastisch! Fijne zomer toegewenst! Groetjes van Karin

  • 28 Juni 2014 - 19:40

    Lia:

    Hoi Anita,

    het ziet er allemaal wel heel erg mooi uit. En de reünie was super leuk. Misschien toch maar over 3 jaar ipv 5 jaar :-)

    Groetjes Lia

  • 11 Juli 2014 - 22:40

    Franska:

    Hoi Anita en Ria, leuk om weer wat te lezen over jullie jullie blijven maar bezig zie ik wel. Maar er is dan ook wel resultaat. Ziet er erg leuk uit. Is het kastanjeboompje ook nog gaan groeien, of heeft ie het niet overleeft.

    hier is alles goed. Jullie weten het heb je tijd over kom Es' weer gezellig bijkletsen.

    Groetjes Johannes en Franska en de kids

  • 03 September 2014 - 09:18

    Truus Coelman:

    Hallo Ria en Anita.
    Ik heb weer genoten van jullie verhaal, het gaat er steeds gezelliger uitzien, en heerlijk het zwembad
    zeker elke dag baantjes trekken. We hebben onze vakantie in Spanje weer achter de rug. Maar hier is nu ook heel mooi.

    Heel veel groeten,

    Henk/Truus

  • 27 November 2014 - 12:40

    Ger Griesheimer:

    hoi anita & ria
    nu alles ziet er geweldig uit,dit hebben jullie samen maar toch mooi gedaan geweldig hoor.
    ik heb 2 emails deze hier boven en nog een ggriesheimer5@gmail.com.
    als het met de gezondheid zo door gaat komen wij zeker daar nog eens langs.
    bij deze alvast een paar geweldigendagen toe gewenst.Kaart volgt

  • 12 Januari 2015 - 14:19

    José De Lijzer:

    Hallo Anita en Ria,
    Jullie zullen wel denken, wie is dat ook al weer! Ik zat te mijmeren en ineens dacht ik, hoe zou het met Anita en Ria zijn.
    Wat leuk dat Jullie naar Hongrije zijn geëmigreerd en wat ziet het er allemaal prachtig uit!
    ons avontuur met het kwartet is alweer zo'n acht jaar geleden geloof ik! Zing je nog wel eens Anita of alleen onder de douche?
    Ik ga jullie volgen en hoop dat je stukjes blijft schrijven. Als we eens in de buurt zijn, komen we zeker eens langs :-))
    Hartelijke groetjes
    José

  • 12 Januari 2015 - 14:20

    Jose De Lijzer:

    Mijn emailadres vergeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 07 Mei 2011
Verslag gelezen: 1285
Totaal aantal bezoekers 108995

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 30 November -0001

Van de Deimt naar "de Deimt".

Landen bezocht: